تو این وضعیت چهارشنبه سوری. کجا بود دیگه چند روزه چهار شنبه سوری داریم میبینیم
با احترام ازتون میشه خواهش کنم امسال لطفا چهارشنبه سوری رو کنار بزارید به خدا مردم هر لحظه با شنیدن کوچیک ترین صدایی تن و بدنشون میلرزه دیگه توان شنیدن صدای ترقه رو نداریم واقعاا
به حرف اینا گوش نده ،اگه بازارتون امنه حتما برو خرید بکن.
چی میخری گلم
روستای ما به جز خوردنی و شکلات گیره وکش وسنجاق آینه واینچیزا هم میخرن
فعلا که ارومیه آروم هست. برو با خیال راحت خرید کن. طرف صمدزاده همه ریخته بودن بیرون و خرید میکردن.
عزیزم نیازی نیست چهارشنبه سوری برگذار کنید که آمریکا و اسرائیل زحمتش کشیدن اونم با چه تشریفاتی تازه اینا دو هفته جلوتر رفتن پیشواز
ترامپ لطف کرده 3 هفته زودتر برامون چهارشنبه سوری راه انداخته
دیگ کسی نمیخاد کاری کنه
. من ک ی ذره صدای بلندچیزی میاد قلبم درد میگیره بخدا از استرس
بروبخر ترقه نخر دیگه
۴شنبه سوری نیست دیگ عزیزم امسال
عیدو ۱۳ هم فککنم نیست
هم جنگه هم عزای عمومی
واییییییییییییی خدای من ...😐😐😐😐😐 ...تو این وضیت فکر چارشنبه سوری و خریدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.