بنظرتون سنو رشدم مشکلی نداره

تصویر
۳ پاسخ

خوبه ولی سعی کن بیشتر به خوردو خوراکت برسی تا نی نیت تپل تر بشه

عزیزم بیشتر به تغذیه ات برس

خوبه ولی یمقدارم به تغذیت برس عزیزم بهتر بود جوالی ۱۳۵۰ یا ۱۴۰۰ باشه

سوال های مرتبط

مامان دلوین🎀 مامان دلوین🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرکم ❤️ مامان پسرکم ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🤎🤎شکلاتی🤎🤎 مامان 🤎🤎شکلاتی🤎🤎 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ... مامان ... ۱۲ ماهگی
مامان فرشته هام مامان فرشته هام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان kaya🫶🏻🐼 مامان kaya🫶🏻🐼 ۴ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته چهلم بارداری