s23 ultra دارم خیلی راضیم همه جوره عالیه
من ۱۶ دارم خیلی خوبه
من شیائومی پوکو c65 دارم خوبه قابلیت های زیادی داره 🤭
من شیائومی پوکو c65 دارم خوبه قابلیت های زیادی داره 🤭
نوت ۱۴ دارم و راضیم
دوربینشم خیلی خوبه
من s24fe خیلی خوبه
من اس 23 الترا دارم خیلی دوربین خوبه
اس ۲۳ الترا
دوربینش عالیه.
ایفون دارم عالیه ۱۳ پرومکس هست میگن ۱۶ ۱۷ عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.