۹ پاسخ

s23 ultra دارم خیلی راضیم همه جوره عالیه

من ۱۶ دارم خیلی خوبه

من شیائومی پوکو c65 دارم خوبه قابلیت های زیادی داره 🤭

من شیائومی پوکو c65 دارم خوبه قابلیت های زیادی داره 🤭

نوت ۱۴ دارم و راضیم
دوربینشم خیلی خوبه

من s24fe خیلی خوبه

من اس 23 الترا دارم خیلی دوربین خوبه

اس ۲۳ الترا
دوربینش عالیه.

ایفون دارم عالیه ۱۳ پرومکس هست میگن ۱۶ ۱۷ عالیه

سوال های مرتبط