دختر من خیلی توف میده از دهنش 🥲خطرناک نیست ؟

۳ پاسخ

نه عزیزم اگه خوب اروغشو میگیری مال اینه که سیستم گوارشش داره تکامل پیدا میکنه

من تو بیمارستان آروغ بچه رو گرفتم
دکترش اومد گفت خوب آروغشو نگرفتی تف داره حالت حباب منظورمه

شاید رفلاکس دارع

سوال های مرتبط