۷ پاسخ

نباید بدی:| بعد یکسالگی اونم با ادویه کم
قبلش کبد و کلیه بچه آسیب میبینه

قبلاً میگفتن از هفت ماهگی مجازه غذای سفره بخوره الان میگن یک‌سالگی
ولی من هم جدا براش میپزم غذای سفره هم میدم چون غذای خودمون ادویه ای جز زردچوبه ندارع و غذاهای خیلی کم نمکه

من میدم خیلیم خوب استقبال می‌کنه غذاهای خودشو نمیخوره

من میدم آب خورش با نون بهش میدم کوکو سیب زمینی دادم بهش

والا من که میدم چون خیلی نگاه می‌کنه
هی میزارم دهنش بیشتر از غذای خودشم دوس داره

نباید بدی عزیزم
غذای سفره برای یک سالگی به بعده
هنوز گوارششون اماده نیست
ادویه مجاز هم فقط زردچوبه و دارچینه

زردچوبه و دارچین مجاز
من الان گاهی غذا سفره میدم اگه بدونم کم نمک
و البته چیزایی باشه که براش تست کردم

سوال های مرتبط

مامان شاهان👶🏻 مامان شاهان👶🏻 ۱۲ ماهگی