۳ پاسخ

من اپتامیل و نان میدم ، اپتامیل چون شیر خودش بود و دوسش داره ، نان هم برای وزن دهی البته دکتر گفت مشکلی نیست

من ببلاك ar و ببلاك ٢ همزمان مي دادم دكترش گفت اصلا اين كارو نكن

ینی دوتا شیرخشک؟یا شیرخشک و شیرمادر منظورته؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان پناه🤱🩷 مامان پناه🤱🩷 ۹ ماهگی