۳ پاسخ

دختر منم تو گهواره نمیخابید اصلاااااا
وقتی بیدار بود روزی ۵ دقیقه میزاشتم تو گهواره که عادت کنه
امروز دیدم خودش خوابش برد
کم کم عادت میکنه نگران نباش

تصویر

خب بهتره که جایی هم رفتی راحتی برامن تو گهواره میخابه جایی هم میرم اسیر میشم

خب روی زمین خوابش کن دخترمنم توگهواره زود بیدار میشه رو زمین راحت میخوابه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۲ ماهگی