کیا شکم دارن تو این هفته ها؟
متوجه میشین ؟🥲🥹

۷ پاسخ

من اول راهم شکم درآوردم البته بیشتر نفخه

من دارم. ولی زیاد نه. چون خودم لاغرم و شکم نداشتم . الان معلومه

منم ندارم

بچه دومه یه کوچولو دارم ولی خیلی کمه

واسه من که تازه معلوم شده یکم

یکم زیرشکمم اومده بالا

من دوازده هفته ام ندارم🙁🙁 صافه .تو داری؟

سوال های مرتبط

مامان بسکوییت🤍 مامان بسکوییت🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شومبول طلا🤭💙 مامان شومبول طلا🤭💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته نوزدهم بارداری
مامان پاستیل 😍🩷 مامان پاستیل 😍🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شاه پسر🩵🦅 مامان شاه پسر🩵🦅 ۵ ماهگی
مامان دوتا دختر مامان دوتا دختر هفته بیست‌ودوم بارداری