کیا تو هفته های من بعضی وقتا درد زیر شکم دارن ولی شدید نیس



#بارداری

۳ پاسخ

منم دارم

منم دارم ب اضافه حالت تهوع ،کلافه شدم دیگ نمتونم چیزی بخورم

منم دارم سردرد هم دارم

سوال های مرتبط