شاید دندون درمیاره خب یکم ژل دنتی کید بمال رو لثه ش با مسواک انگشتی لثه ش بخارون ی تیکه گوشت گوسفند کباب کن بده بکشه لثه ش
بچه من بخاطر دندونش بود لثه هاش اذیتش میکرد یسره گریه لج میکرد هنوزم دندونی در نیاورده ولی من پاراکید به انگشتم میزدم میمالیدم به لثه هاش آب روی آتیش بود بچه آروم میشد از درد
کولیک داره یا دندون درد
رفلاکس داره؟
شاید بخاطر دندون باشه
پسرمنم اونجوری بود خدا خیرش بده امپرزاول نوشت نصف صبح نصف شب میدم ارومه وقتی ندم باز اونجوریه..معده درد دارن دیگه رفلاکس
امپرازول میدی بهش
مگمیشه چیزی نباشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.