۷ پاسخ

من سه می‌بندم بچم هفت کیلو

من هنوز میبندم

مای بی بی کوچیکه ولی دخترم نه ماهشه مولفیلس 4میگیرم

بچه من هشت کیلوعه چهار میبندم براش گاهی پس میزنه پنجو شبا موقع خواب میبندم یذره آزاد تر میشه براش ک با ادرار نسوزه وگرنه پنج هم میخوره بهش البته به بچه هم هست بعضی بچها پاهای تپل دارن باید سایز بزرگ‌تر ببندی

منکه هنوز میبندم داره هفت ماهش تموم میشه

من الان مولفیکس چهار میبندم مولفیکس قوارش بزرگتره از مای بی بی

من تا ۵ ماهگی بستم

سوال های مرتبط