۷ پاسخ

من الانم ۴ مولفیکس میبندم

بستگی به وزن و جثه داره من تقریبا ۸ ماهشه ۴ مای بی ییش

بستگی ب جثه و وزنش داره .من الان دارم استفاده میکنم نهایت تا اخر۵اگه ببندم بعد باید برم سایز۵

تا ۹ کیاو

پسر من ۸ ماهشه وزنشم ۹ و نیم
قبلا ۴پلاس می‌بستم الان این سری جدیدا ۴ میبندم
چون دیگه ۴ پلاس نداره

ربطی به ماه نداره
وزن بچه رو باید ببینی
یا پوشکش نم میزنه

بستگی به بچه داره برا من 5 ماهگی می‌بست
بعدش 4 پلاس شد
الانم که پنج میبندم

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی