من الانم ۴ مولفیکس میبندم
بستگی به وزن و جثه داره من تقریبا ۸ ماهشه ۴ مای بی ییش
بستگی ب جثه و وزنش داره .من الان دارم استفاده میکنم نهایت تا اخر۵اگه ببندم بعد باید برم سایز۵
تا ۹ کیاو
پسر من ۸ ماهشه وزنشم ۹ و نیم
قبلا ۴پلاس میبستم الان این سری جدیدا ۴ میبندم
چون دیگه ۴ پلاس نداره
ربطی به ماه نداره
وزن بچه رو باید ببینی
یا پوشکش نم میزنه
بستگی به بچه داره برا من 5 ماهگی میبست
بعدش 4 پلاس شد
الانم که پنج میبندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.