۴ پاسخ

به نظرم ببر آتلیه اونجا دکور قشنگ هست بعد هم یه تولد ساده و شیک براش بگیر

منم خانوادگی براش جشن گرفتم
متاسفانه از میز غذا عکس نگرفته بودم که دیدم نصف غذا ها خورده شده
تم تولدشم همینقدر ساده بود

تصویر

ماهم خانوادگی گرفتیم فقط خانواده هامون بودن. شامم قرمه سبزی بود

تصویر

منم تولد دخترم نزدبک هیچ ایده ای ندارم

سوال های مرتبط

مامان جانِ شیرینم مامان جانِ شیرینم ۱۲ ماهگی