به نظرم ببر آتلیه اونجا دکور قشنگ هست بعد هم یه تولد ساده و شیک براش بگیر
منم خانوادگی براش جشن گرفتم
متاسفانه از میز غذا عکس نگرفته بودم که دیدم نصف غذا ها خورده شده
تم تولدشم همینقدر ساده بود
ماهم خانوادگی گرفتیم فقط خانواده هامون بودن. شامم قرمه سبزی بود
منم تولد دخترم نزدبک هیچ ایده ای ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.