#فرزندپروری #پوشاک #کودک #شیر

تصویر
۱۱ پاسخ

من کرم اوره و اوسرین ثمین میزنم بهتر میشه

پماد ان ان و بتامتازون هم بزنی خوب میشه

چاره ای نیس منم اینجوریم اصلا نمیتونم کرم بزنم به دستم 🫠

بدون دستکش اصلا ظرف نشور و اول ی دستکش نخی از داروخانه بگیر زیر دستکش لاتکس اول نخی بپوش بعد دستکش برای ظرف شستن.هر وقت میشوری دستتو حتما خشک کن.کرم مرطوب کنند و آد استفاده کن.ویتامین دی با تجویز پزشک و آزمایش خیلی تاثیر داره و ی چیزی که طی سالها متوجه شدم ویتامین ث هر نوع اگزمایی رو تشدید میکنه.

کرم اوره اوسرین بزن ثمین زیادی چربه نواکر بخر

برای منم اینجوری می‌شد هی خوب میشد دوباره می اومد کرم اوسرین اوره ثمین رو یکی دوهفته س مرتب شبا قبل خواب ب دست و پام می زنم هم دستام خوب شدن هم ترک پام خوب شد

من داخل گوشمه😑بعد چندین ساله یه مرضی گرفتم وقتی اعصابم بهم میریزه یهو بخودم میام میبینم کل داخل گوشمو کندم درحدی که خون میاد😩ولی اگه رعایت کنم پماد کلوبتازول میزنم خوب میشه

دستای منم همینطورع دیونه شدم ی مدت خوب میشه باز ی مدت همینطوری میشه
پیش چهار تا دکترم رفتم پمادایی ک میدن ی مدت ک میزنم خوب میشه باز همنقد قطع کنم دوباره می‌ریزه بیرون
دکتر بهم گفت باید دستکش نخی چن ماه دستت کنی اما نمیتونم دیگ بیخیالش شدم انگاری بیخیال باشی خوب میشه😂

باید بری دکتر پوست.دختر منم اگزما داره بردمش دکتر پوست کرم دست ساز داد خیلی گرون بود ولی بعد از دوبار استفاده خوب شد.

کرم اگزما فارمالاین استفاده کن خیلی خوبه

عزیزم دکتر پوست برو دارو ساختنی میدن

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱ سالگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱ سالگی
مامان پسرقشنگم مامان پسرقشنگم ۱ سالگی