صدکش کمه ینی کم وزنه، با پزشکت مشورت کن ببین چی برات تجویز میکنه، احتمالا باید چند هفته باقی مونده رو رژیم پرتئین بگیری
من ۳۵هفته رفتم ۲۷۰۰بود گفت نرماله ولی زیاد نیست
نه خیلی کمه
احتمال سزارین هم بشم داره
کمه منم صدکش ۸ بود دکتر گفت خودمو ببندم به پروتئین
کم وزنه لیدی میل بخور با احازه دکترت البته هر روز تخم مرغ بخور بصورت ابپز
کمه عزیز برو دکتر
دکتر بمن گفت صدک کار نداشته باش برسه بالای دو خوبه شما شروع کن رژیم پروتین بگیر رو دنده چپت بخواب ببین تاثیر داره وزنش میره بالاتر یا نه
کمه وزنش،صدک رو نمیدونم
یکم کم وزنه عزیزم در حد دویست سیصد گرم خودتو تقویت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.