۱۰ پاسخ

صدکش کمه ینی کم وزنه، با پزشکت مشورت کن ببین چی برات تجویز میکنه، احتمالا باید چند هفته باقی مونده رو رژیم پرتئین بگیری

من ۳۵هفته رفتم ۲۷۰۰بود گفت نرماله ولی زیاد نیست

نه خیلی کمه

احتمال سزارین هم بشم داره

کمه منم صدکش ۸ بود دکتر گفت خودمو ببندم به پروتئین

کم وزنه لیدی میل بخور با احازه دکترت البته هر روز تخم مرغ بخور بصورت ابپز

کمه عزیز برو دکتر

دکتر بمن گفت صدک کار نداشته باش برسه بالای دو خوبه شما شروع کن رژیم پروتین بگیر رو دنده چپت بخواب ببین تاثیر داره وزنش میره بالاتر یا نه

کمه وزنش،صدک رو نمیدونم

یکم کم وزنه عزیزم در حد دویست سیصد گرم خودتو تقویت کن

سوال های مرتبط

مامان شمس مامان شمس روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان قلمبه مامان قلمبه ۱۰ ماهگی
مامان سوگند و محیا مامان سوگند و محیا روزهای ابتدایی تولد
مامان رستا و مسیحا مامان رستا و مسیحا ۱ ماهگی
مامان 🦋طهورا🦋 مامان 🦋طهورا🦋 ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد