خانوما A1c ۵.۷ توهفته من خوبه

۴ پاسخ

عزیزم منم عدد A1cدقیقا۵.۷ هست دکتر به شما چی گفت؟

سلام عزیزم خوبی دکتر عمل سزارینت منتظر بود؟ چقد راضی بودی از عملت عزیزم؟

قند سه ماهه هست
بنظرم بالاست

آره عالیه

سوال های مرتبط

مامان نریمان مامان نریمان ۱ ماهگی
مامان ثمین💜💞❤متین🩵 مامان ثمین💜💞❤متین🩵 ۵ ماهگی
مامان مامان بهراد مامان مامان بهراد ۱۱ ماهگی
مامان رستا و مسیحا مامان رستا و مسیحا ۱ ماهگی
مامان 🤾‍♂️معجزه الهی مامان 🤾‍♂️معجزه الهی ۱۲ ماهگی
مامان معجزه 💙
کیارش مامان معجزه 💙 کیارش ۱ ماهگی
مامان محمدهادی مامان محمدهادی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد