توهفته من حلیم خوبه؟

تصویر
۱۲ پاسخ

دارچین نخور

عاااالیه

برای وزن گیری عالیه نوش جونت

حلیم با شکر و دارچین خیلی کم ، عالیه تو بارداری

من به خاطر قندم نمیتونم بخورم ولی آنقدر هوس کردم

اولین بارمه حلیم درست کردم

تصویر

دارچین نخور

عالیه

خیلی خوبه مخصوصا برا وزن اگه با قلمم باشه ک بهتره

عالیییییی

بله دارچین من نمی خورم

عالیه

سوال های مرتبط

مامان مامان بهراد مامان مامان بهراد ۱۱ ماهگی
مامان سوگند و محیا مامان سوگند و محیا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🤾‍♂️معجزه الهی مامان 🤾‍♂️معجزه الهی ۱۲ ماهگی
مامان معجزه 💙
کیارش مامان معجزه 💙 کیارش ۱ ماهگی
مامان آنا مامان آنا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا کوچولو مامان هانا کوچولو ۲ ماهگی