توهفته من وزن ۲ کیلو واسه بچه خوبه

۳ پاسخ

اره. برا منم. همون وزن بود

بنظر خوبه من ۳۳ هفته با وزن ۲۲۰۰ زایمان کردم

منم ۲ کیلو بودم

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱۰ ماهگی
مامان پناه 😍👼🤰 مامان پناه 😍👼🤰 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۶ ماهگی
مامان ساحل جیگر مامان ساحل جیگر ۳ ماهگی
مامان ساحل جیگر مامان ساحل جیگر ۳ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری