بچه ها خوردن انبه توهفته من خوبه ؟

۶ پاسخ

انبه و آناناس توی کل بارداری زیاد چیز جالبی نیست عزیزم هرچقدر کمتر بخوری یا نخوری بهتره

من بستنی انبه خوردم …

گرمه نخور خوردی هم کم بخور

بخور اما زیاده روی نکن قندت میبره بالا خیلیم گرمه

گرمه، بخور ولی نه زیاد

هلا که انبه نیست

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی
مامان 🤾‍♂️معجزه الهی مامان 🤾‍♂️معجزه الهی ۱۲ ماهگی
مامان 🧚‍♀️آنا🧚‍♀️ مامان 🧚‍♀️آنا🧚‍♀️ روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙rayan💙 مامان 💙rayan💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آنا مامان آنا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی
مامان دلانا💝😍 مامان دلانا💝😍 ۴ ماهگی
مامان معجزه 💙
کیارش مامان معجزه 💙 کیارش ۱ ماهگی
مامان شاهوين🩵🍼 مامان شاهوين🩵🍼 ۹ ماهگی
مامان ثمین💜💞❤متین🩵 مامان ثمین💜💞❤متین🩵 ۵ ماهگی