کلن تا آخر بارداری نباید جیگر بخوری به خاطر اینکه ویتامین A خیلی زیاد هست
من چند روز پیش یه بشقاب خوردم خیلی حال داد😀 جاتون خالی
بنظر من چون هنوز هفتت خیلی بالا نیس نخور چون خوب نیس برای جنین ...
من که ۲بارتاحالاخوردم هردفعه هم ۴،۵تکه
من ماهی ۲ سیخ میخورم
منم هروقت دیدم خوردم
در حد هوس و سه چهار تا لقمه چیزی نمیشه خودمم ۳ با تا الان خوردم
کم عیب نداره
من که میخوردم
آره مضره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.