سلام توهفته من خوردن جگرضرر د
اره؟؟

۱۰ پاسخ

کلن تا آخر بارداری نباید جیگر بخوری به خاطر اینکه ویتامین A خیلی زیاد هست

من چند روز پیش یه بشقاب خوردم خیلی حال داد😀 جاتون خالی

بنظر من چون هنوز هفتت خیلی بالا نیس نخور چون خوب نیس برای جنین ...

من که ۲بارتاحالاخوردم هردفعه هم ۴،۵تکه

من ماهی ۲ سیخ میخورم

منم هروقت دیدم خوردم

در حد هوس و سه چهار تا لقمه چیزی نمیشه خودمم ۳ با تا الان خوردم

کم عیب نداره

من که میخوردم

آره مضره

سوال های مرتبط

مامان ارمیاجون مامان ارمیاجون هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🤾‍♂️معجزه الهی مامان 🤾‍♂️معجزه الهی ۱۲ ماهگی
مامان معجزه 💙
کیارش مامان معجزه 💙 کیارش ۱ ماهگی
مامان 💙rayan💙 مامان 💙rayan💙 روزهای ابتدایی تولد