خوردن جگرودل گوساله توهفته من خوبه؟؟درچندتالقمه

۷ پاسخ

نخوری بده حتی یک لقمه

اگه میخوایی الان درد زایمان بگیری بری بیمارستان بخور

زیادش ضرر داره ولی درحد هوس نه

من که دو سه بار خوردم مشکلی نداره

در حد یکی دوتا تکه کوچلو اشکال نداره

خوب که اصلا نیست!اما اگه هوس کردی در حد یکی دو لقمه بخور

من ک جگر مرغم خوردم😆😅

سوال های مرتبط

مامان معجزه 💙
کیارش مامان معجزه 💙 کیارش ۱ ماهگی
مامان 🧚‍♀️آنا🧚‍♀️ مامان 🧚‍♀️آنا🧚‍♀️ روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙rayan💙 مامان 💙rayan💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ثمین💜💞❤متین🩵 مامان ثمین💜💞❤متین🩵 ۵ ماهگی
مامان ارمیاجون مامان ارمیاجون هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان بهراد مامان مامان بهراد ۱۱ ماهگی
مامان سوگند و محیا مامان سوگند و محیا ۱ ماهگی