خانما
غسلای بعد زایمان چیان؟
کی باید انجام شن؟

۳ پاسخ

روز ۱۰ نیت غسل نفاس و حیض و استحاضه قلیله و کثیره و ما فی الضمه (یعنی هر غسلی که بر گردنم هست)
کردم..همین

سلام عزیز غسل نفاس روز دهم هست
و اگه نماز می‌خونی باید برا نمازها اگه خونریزی زیاد یا متوسط هست غسل استحاضه انجام بدی

ده روزگی نفاسه ۴۰ روزگی استحازه

سوال های مرتبط

مامان ساواش ❤️ مامان ساواش ❤️ ۴ ماهگی