روز ۱۰ نیت غسل نفاس و حیض و استحاضه قلیله و کثیره و ما فی الضمه (یعنی هر غسلی که بر گردنم هست)
کردم..همین
سلام عزیز غسل نفاس روز دهم هست
و اگه نماز میخونی باید برا نمازها اگه خونریزی زیاد یا متوسط هست غسل استحاضه انجام بدی
ده روزگی نفاسه ۴۰ روزگی استحازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.