۸ پاسخ

تهران ی سری مردم رو داخل هتل ها اسکان موقت دادن عزیزم
نمیدونم چجوری باید اطلاعات بگیری و بری

اگه بندر بودی میگفتم بیای پیش من
ما روستاییم صدا میاد فقط جایی تخریب نشده خدا رو شکر

درخواست میدی عزیزم

بگردم کرج هم اصلا اوضاع خوب نیست وگرنه میگفتم بیاید خونه ی ما بخدا

خودشون و خانوادشون میرن تو هفت تا سوراخ قایم میشن مردم عادی جونشون کف دستشون جلوشون وای میسن هزار بلا سرشون میاد
اونوقت فردا همه چی گل و بلبل بشه سور و ساتش واسه ایناس اینا میان میگن ما رفتیم ما جنگیدیم...

اینا مرده پرستن تا زنده ای کاریت ندارن
همین که بمیری شهید به حساب میای تازه شروع میکنن بهت رسیدگی کردن
گوه بزنه به قانون و قوانینشون ان شاالله به سزای اعمالشون برسن

تو شهرتون جایی نیست به خانواده هایی که خونشون تخریب شده جا و مکان بدن؟
خیر سرشون شوهر شمام که جونش کف دستش رفته به جا اینکه هوای خانوادشو داشته باشن هیچ به هیچ؟؟

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دایان 💙👶 مامان دایان 💙👶 ۲ سالگی
مامان نخود مامان نخود ۲ سالگی
مامان دردونه هام مامان دردونه هام ۲ سالگی
مامان دخترم و پسرم 🎀 مامان دخترم و پسرم 🎀 ۲ سالگی
مامان هانا ❤️ مامان هانا ❤️ ۲ سالگی