۱۰ پاسخ

پسرم ۱۸ بود قدش ۹۷ بازم لاغر دیده میشه 🙁

دخترم ۱۴ بود قدش ۹۷گفت کمه😕

خوبه قدش متوسط میشه در آینده دختر منم همینه

وزن تولدش چند بود

خوبه هم وزن دخترمنه

دختر منم 14 نیم خیلی لاغر بنظر میرسه 🥺 آخه تپلی بود لاغر شده

دخترمن ۸۷ بودگفت خوبه جای نگرانی نیست چون ۲ سالگیش بردم ۸۴ یا۸۳ بود چون دقیق نذاشت قدشوبگیریم

قد و وزن تولدش چند بود؟

قدش ک خوبه ماشالله ولی وزنش انگار یکم کمه

رونمودارسبز نیست وگرنه خوبه

سوال های مرتبط