مادر نه نقشی نداره
نگاه مادر دوتاکروموزومxداره پدرکروموزومهای xy داره
مادر کلا یه xمیده حالا پدر تعیین میکنه بچه چی باشه xبده دختر yبده پسره
فقط عفونت نداشته باشه و اینکه رحم گرم بشه برای زن
جنسیت بچه یه چیز ۵۰/۵۰میشه با تغذیه از قبل یکم احتمال دختر یا پسر بودن بالا برد اما نمیشه گفت فلان چی بخوری حتما پسره یا حتما دختره
بله نقش داره. محیط واژن اسیدی باشه یا نه، این تاثیر داره.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.