۶ پاسخ

شیشه نده بزار گرسنه بشه مجبوره سینتو بگیره فقط سینتو سبک کن یکم شیرتو بدوش که نوک سینه و خود سینه سفت و سنگین نباشه

سینتو بدوش بعد بده چون پرشیر و سفته فشارش زیاده بچه نمیتونه کنترل کنه بدش میاد سبکش کن بعد بده

دوبار دیگه شیشه شبر بدی دیگه سینتو نمیگیره

کیسه آب گرم بذار رو سینت ب سمت نوک سینه ماساژ بده تا رقیق تر بشه و راحت بیاد

منم سینه هام خیلی بزرگه بچه اذیت میشه نوکشم کمه میدوشم شیشه میدم گاهیم سینه میدم یادش نره

شیر داری؟

سوال های مرتبط