من روزای اول بیمارستان یه قطره شیرم نداشتم،شیرخشک دادم بچه،گفتم برم خونه دیگه شیرم میاد مال خودمو میدم،اما نه شیرم نیومد انقد تلاش میکردم،قطره و قرص شیرافزا خریدم،مدام ماساژ میدادم سینه هامو،با شیردوش میدوشیدم یه قطره میومد انقد خوشحال میشدم،ولی دیگه خیلی سخت پسرم سینمو میگرفت کارم شده بود گریه،دیگه شیشه شیر ندادمش شیر درست میکردم با قطره چکون میدادم سینمو هم مدادم میذاشتم دهنش به زور میگرفت تا بالاخره شیرم یه ذره بهتر شد با میک زدناش البته الانم زیاد نیست ولی خب همینکه میدونم از سینه ام تغذیه میکنه حالم خوب میشه،هروقت هم میبینم با سینه سیر نشده شیرخشک درست میکنم میدم،البته الان دیگه شیرخشک روزی دو یا سه بار بیشتر نمیدم،هروقت شیر بخاد سینه خودمو میدم انقد زیر سینه میمونه تا خوابش میگیره
شیرتو بدوش توشیشه بده بخوره
من سه روز اول شیر نداشتم. شیر خشک دادم
بعد سه روز شیر اومد ولی بچه نمیگرفت
ولی من همچنان بهش سینمو میدادم
با شیر دوش سینمو دوشیدم با اینکه زیاد شیر نداشت. ولی باعث شد نک سینه بیاد بیرون و بچه بالاخره گرفت. بعد ۴۰ روز شیر زیاد اومد تو سینه
روزای اول هم افسردگی گرفتم هم خیلییی خسته بودم ولی خوب پیش رفتم
استمرار داشته باش خسته نشو صبور باش میگیره
رابط سینه بگیر ببین میخوره با اون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.