والا دوتا بچه آوردم هنوز فرق تکون و سکسه رو نفهمیدم اینقدر سخت نگیرید
عزیزم چندم وقت بهت دادن برای سزارین؟
ساناز از کجا میفهمی سکسکس؟ شاید تکون میخوره
برای منم همینه
من تا حالا سکسه رو متوجه نشدم یا همین نبض زدن از مامانمم میپرسم میگه ما اصلا همچین چیزی نداشتیم؟ مشکلی هست یعنی؟
سمیه خیلی نشونه خوبیه
آدم خیالش راحت میشه بچم داره رشد میکنه و ریه و معدشو قوی میکنه
من ۳ ،۴ بار در روز سکسکه داره ❤️🥰😍
برا منم همینه روزی ۴-۵بار سکسه میکنه ،میگن نشونه خوبیه
ساناز جان سکسکه سلامتی معده و ریه بچه رو میرسونه عزیزم خداروشکر بچه منم درروز به ۴ یا ۵ بار حس میکنم هربعر رب ساعت ده دقیقه سکسکه میکنه خداروشکر کن
وقتی هم دنیا بیاد بچه ای که بخواد معدش رشد کنه بیشتر شیر بخوره سکسکه میزنه خیلی خوبه سکسکه هربار بچت زد بگو خدایا ممنونتم
برا من هم روزی ۳.۴ بار سکسه رو میزنه
ولی با هر بار سکسکه میکنه هزار بار ذوق میکنم براش 🥹🥹🥹
سوال منم هست
دوشنبه میرم پیش دکترم حتما میپرسم
طبیعیه باید سکسکه کنه
من بیشتر
موردی نیست نکران نباش
برا منم از اول همین بود زیاد بود
وارد ۹ماه شدم کم شده روزی یکبار یا دوبار شده
میگن بچه درشت تره نمیدونم والا
من چون دیابت دارم بالاعم نیست زیاد ولی خوب وزن بچه یک کوچولو بالاعه نمیدونم ربط داره ب همین سکسکه یا درست بودن یا نه
خوبه یعنی ریه هاش داره کامل تشکیل میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.