۲ پاسخ

من با چای صاف کن هرچی کار کردن نشد
ریختم‌تو اسیاب بعدش الک کردم خوب شد
ارد برنج و پودرو بریز تو یه قابلمه و اب جوشیده هم بریز بعد بزار که غلیظ بشه

اول تست کن بادوما تلخ نباشه
بعد با پشت چای صاف کن رنده کن
هرچقدر آرد برنج میریزی همونقدرم بادام رنده شده بریز
من ی قاشق مرباخوری میریزم با نصف فنجون شیر یا آب

سوال های مرتبط

مامان کیانم👶🏻 مامان کیانم👶🏻 ۱ سالگی
مامان هانا ودلانا♥️♥️ مامان هانا ودلانا♥️♥️ ۱۴ ماهگی
مامان پارساجانم💙 مامان پارساجانم💙 ۱۴ ماهگی