خانما میخوام اسم پسرم بردیا بزارم خوبه؟

۸ پاسخ

منم دوسدارم بزارم شوهرم میگه نه 🥹🥹

یکی از انتخابای منم بود
ایرانی و اصیل واقعا اسم قشنگیه

خیلی 😍اصیل و شیک

اره قشنگه منم اسمه دخترم بهاره میخوام تو دلیم بذارم بردیا

قشنگه👌🏻

اسم قشنگیه منم دوست داشتم پسر دار شدم بردیا بذارم.

قشنگههه

آره قشنگه

سوال های مرتبط

مامان 🩵فرهام مامان 🩵فرهام ۹ ماهگی
مامان دیانا🩷✨️ مامان دیانا🩷✨️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی 🩵👶🏻 مامان نی نی 🩵👶🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری