منم دوتا اسم آنا وآنیل مدنظرمه
منم گذاشتم آنیل
قشنگه
هرچی که از نظر خودت قشنگه قطعا بهترین اسمه واسه کوچولوت🥰
ناراحت نشی عزیزم نظرمو دارم میگم ولی خیلی چیپ شده، اسم سنگین و معنی دار زیاده بازم ببخشید اگر ناراحت شدی
خیلی قشنگه😍🩷
خیلی قشنگههه اسم یکی از شاگردامه که خیلی دختر درسخون و ماهی بود🥹😍 معنی اسمشم قشنگه
منم شوهرم گیر داده به آنیل خودمم دوسش دارم ولی هنوز اون ارتباط برقرار نکردم با اسمش🥴😂
قشنگه
منم میخوام آنیل بزارم😁😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.