اسم دخترمو می‌خوام بزارم آنیل بنظرتون خوبه

۱۰ پاسخ

منم دوتا اسم آنا وآنیل مدنظرمه

منم گذاشتم آنیل

قشنگه

هرچی که از نظر خودت قشنگه قطعا بهترین اسمه واسه کوچولوت🥰

ناراحت نشی عزیزم نظرمو دارم میگم ولی خیلی چیپ شده، اسم سنگین و معنی دار زیاده بازم ببخشید اگر ناراحت شدی

خیلی قشنگه😍🩷

خیلی قشنگههه اسم یکی از شاگردامه که خیلی دختر درسخون و ماهی بود🥹😍 معنی اسمشم قشنگه

منم شوهرم گیر داده به آنیل خودمم دوسش دارم ولی هنوز اون ارتباط برقرار نکردم با اسمش🥴😂

قشنگه

منم میخوام آنیل بزارم😁😍

سوال های مرتبط

مامان سه فرشته🧚‍♂️ مامان سه فرشته🧚‍♂️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شوشولک مامان شوشولک ۲ ماهگی
مامان رستام✨ مامان رستام✨ هفته سی‌وپنجم بارداری