اسم دخترمو میخوام بزارم( اَسماء)قشنگه

۱۵ پاسخ

خیلی بنطرم زشته با کمال احترام

والله بستگی به محل زندگیتون داره
سمت ما معنی خوبی نداره زیاد

از لحاظ معنی جالب نیست به نظر من

با کمال احترام اصلا قشنگ نیست
سمت ما که معنی خوبی نمیده این اسم

وقتی اینجا داره می پرسه قشنگه یانه؟ یعنی از ما نظر خواسته.
بنظرم جالب نیست و قدیمیه عزیزم.
باز این نظرمنه واسم سلیقه ای است ❤️🥰

دختر بچه یکم اسم های گوگولی تر انتخاب کنید
بازم هرچی به دلتون نشسته ❤️

قشنگترم میتونی پیدا کنی😇

خیلی قدیمی

نه اسمای قشنگتری هم هست که به دلت بشینه

هر چی خودت دوس داری بزار عزیزم الان اینجا هر کی یه نظر میده

قشنگه

خوش نام باشه و سفید بخت

قشنگه خیلی ولی بستگی ب محل زندگی داره
سمت ما معنی خوبی نداره

اسم خواهرشوهرم اسما

اره عزیزم قشنگه

سوال های مرتبط