خانما اسم پسرمو میخوام بزارم آریا 🐧🫠
قشنگه؟

۱۲ پاسخ

خیلی قشنگه هم معنی هم آواش هم اینکه ایرانی آریو و آریا. کیارش آرشا. آرسام اینها شیکه

آره عزیزم

آره قشنگه

منم انتخابم آریاست
هیچ اسم دیگه ای به دلم ننشست که به الارا هم بیاد

قشنگه یکم قدیمی شده همین

اره خیلی قشنگه

خیلی😍😍😍😍

آریا یه اسم اصیل ایرانی که همیشه با ابهت و قشنگه ❤️

بله
یکی از دوستای من دوتا پسر داره گذاشته سهیل و سبحان

آره خیلی قشنگه

مبارکه ان شاءالله

خیلی قشنگه

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی
مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری