اسم دخترمو میخا آیسان بزارم بنظرتون خوبه؟؟

۸ پاسخ

یکم قدیمی شده البته خیلی ..ولی بعضیا اسمای قدیمی دوس دارن مثل نبات و‌پناه که اسم مادربزرگامونه ... آیسان هم برا ۳۵ سال پیشه حدودا ...من باشم جدیدشو میذارم ...البته که اسم دختر دایی من النازه ۵سالشه مامان بزرگم همش مبگه این چی بود گذاشتید قدیمی بود...

قشنگه

قدیمیه یکم ولی خبه

یاد ایسان اسلامی می افتم

قشنگه

خیلی قشنگه منم دوست دارم ولی شوهرم نمیپسنده

خیلی قشنگه 😍

اسم دختر من آیسان اسم پسرمم میخام آرسام بزارم

سوال های مرتبط

مامان شوشولک مامان شوشولک ۲ ماهگی
مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری