بچه های شما هم پرخاشگر شدن تو این سن؟

۱۷ پاسخ

وای ارههه همش میخاد داد بزنه دعوا کنه ناسازگاری کنه

یعنی چجوری بگم پدرمو قشنگ در اومده
بعضی وقتا آرزوی مرگ میکنم
با دعوا و کتکاری غذا میخوره
موقع خواب که میشه اشکم درمیاره
انقد منوشوهرم رو میزنه شوهرم جا خوابشو جدا کرد باز همونه
دیگه نمیدونم چکارکنم

دختر من غرغروعه،دیوونم کرده جایی باشیم از ی ساعت بیشتر ناسازگاریش شروع میشه، کلا هر بچه یی ی روشی برای دیوونه کردن مامان باباها داره

با دخترم لج میکنه نمیزاره درس شو بنویسه زور میگه فقط انقدر حرص خوردم باد کرده بدنم

وای خیلی اصلا دوست ندارم جایی برم از بس که جیغ جیغ می‌کنه و می‌ره رو اعصاب همه
به حرفمون گوش نمیده و زورگو شده😵‍💫

وای فک میکردم پسر من مشکلی داره به زور میگه برا همه برعکس انجام میده منم میزنه .‌ازصب شروع میکنه ک بریم بیرون ‌...میره بیرون خونه نمیاد با جنگ و دعوا خودشو میکوبه زمین .....خدایاااا

اره شدید دیگه دیروز میگفتم شاید کم خون شده واقعا طبیعیه؟؟

اره بخدا

به شدت
من واقعا کم آوردم

خیلی زیاد انقد بداخلاقه که خجالت میکشم من این بچه رو تربیت کردم😥

بلههههععع😖😕

پرخاشگرنیس اصن فقط زبون دراز شده🤪

بشدت روانیم کرده

بعضی وقتا سرمو میزنم تودیوار🤣 مخصوصا توجمع 😥

سنه مزخرفیه ۴ سالگی مخصوصا پسرا

خیلی زیاد فقط داد و جیغ

روانی کردن مارو به واللله همش زور میگن

سوال های مرتبط

مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۵ سالگی