کلا همینه به گرونی به بدبختی به هر عذابی که باشه زود عادت میکنیم 🥲
ما ساخته شدیم به عادت کردن و پذیرفتن و کنار اومدن
بهمون تحمیل شد
چاره ای دیگه هم داریم
ادمی بدجهنمم عادت میکنه
چ خوب بود ب چیزا خوب عادت کنیم
چی میشد کشور ما هم یه گوشه جهان بود راحت بود نفت نبود جنگ سر قدرت نبود
دو دستگی شدن مردم نبود
ما مردم ایران واقعا ساده اییم و در عین حال باهوش کاشکی با دلو جون همو دوس داشتیم
کلا آدمیزاد همینه، و گرنه اینهمه داغ و ناراحتی عزیزان رو میبینه دووم نمیاره
همیشه به همه چی عادت میکنه ...
هوم
دیگه عادی شده
صداش میاد مث قبل نمیترسم سرجا میشینم میگم باز اومدن
باز دارن میزنن
باز شروع شد
عمر و جوونیمون همینجوری داره میره
آدمیزاد خاصیتش همینه به همه چی عادت میکنه😏
ما عادت نکردیم
کلا پوست کلفت شدیم ب همه چیز زود عادت میکنیم
مگه چاره دیگه ای هم داریم به همه چیز عادت میکنیم
انشاالله هر چه زودتر تموم بشه
زندگی همینه عادت کردن به چیزهایی که فکر کردن در موردش هم سخته.
عادت نکردیم مجبوریم قبول کنیم.مثل همه چیزایی ک ب اجبار بهمون قبولوندن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.