#پوشک#فرزند پروری#شیرخشک#زایمان#بچه#کولیک
💔

تصویر
۳ پاسخ

این دیگه خیلی حق بود

الان چهار نفر ميان ميگن مگه چي شده؟همه چي عاليه كه ميپرن بهت…

😔😔😔

سوال های مرتبط

مامان آریاجانم💙 مامان آریاجانم💙 ۴ سالگی
مامان دیان💙🩵 مامان دیان💙🩵 ۴ سالگی
مامان پسرم مامان پسرم ۴ سالگی
مامان پسر خوشتیپم💙 مامان پسر خوشتیپم💙 ۴ سالگی