۱۶ پاسخ

من فقط ۲۰ هزار تومن تاکید میکنم دوتا ۱۰ هزاری مادر شوهرم به دخترم داد دیگه کسی بهش نداد بمیرن قوم شوهرم ....طرف خودمم چن تا خواهر دارم بودنشون با نبودشون فرق نداره بمیرم برا دخترم

یک مادرشوهرم داد یک پدرشوهرم
دو تومن مامان بابام دادن
دایی کوچیکم هم یک دایی بزرگم یکو ۵۰۰
دیگه جایی نرفتم
به روشناهم نفری ۵۰۰دادن

800تومن

منو پسرم باهم ۳۵۰۰ شدیم

به ما ک نمیدن البته تهران بودم بابام میداد هرسال ولی به بچهام دوتومن داد خواهرمم لباس خرید فرستاد مشهد پددرشوهرممدیشب نفری ۱۰۰هزار داد ب پسرام🙄🙄🙄

من که عیدی نگرفتم اما پسرم ۵ و ۵۰۰ گرفت تا الان هنوز چندجا مونده

بابام بهم ی تومن داد فقط
ولی دخترا از پدربزرگاشون و ی عمه شون گرفتن

مادرشوهر گدا گشنم نفری ۲۰۰ بهمون عیدی داد 🤣🤣🤣🤣

توبگو ۱۰۰۰تومن😑

من ۶ میلیون

من خودم ۶تومن عیدی گرفتم
پسرمم تا الان ۳تومن

من فقط بابام بهم عیدی داد بقیه ب بچه میدن از همه هم قبول نکردیم

این خانم خوشکله چی میگه
ب ما ک عیدی نمیدن
پسرم ۱۲۰۰ پول و ی جفت کفش عیدی گرفته
باباش هم ۱۵۰۰ عیدی داد بهش و ۱۰۰ تومن هم بابت پاگشای بهار

منو پسرم حدود 7 تومن، اابته غریبه ن فقط خانواده ها، چون جایی نرفتیم

نه فامیل به من دادن نه پسرم البته مادرم پنجاهزارداد پسرم

یک و نیم من یک و نیم درسا

سوال های مرتبط

مامان دیان💙🩵 مامان دیان💙🩵 ۴ سالگی
مامان یاسین مامان یاسین ۴ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان هلن جانم😍 مامان هلن جانم😍 ۴ سالگی
مامان آنیل مامان آنیل ۴ سالگی