۵ پاسخ

عزیزم شیر خوردن بچتون درست شد من درگیرم

من هنوز برای نی نیم درست نکردم ولی برای خودمون که درست میکنم خوب میشوریش، خیس کردن نمیخواد ولی اگه بخوای میتونی نیم ساعت تو آب سرد و داخل یخچال بذاری بعدش ۴۰ دقیقه تا یکساعت بپزه زودم له میشه

من خوده عدسم خیلی پیش اومده خیس نکردم چ برسه اون😂 عدس پلو عدسی توی سوپ و..

یسوال دال عدس همون عدس بدون پوسته؟

دال عدس چه شکلیه ؟؟از کجا باید تهیه کرد؟

سوال های مرتبط

مامان پسرِ مامان مامان پسرِ مامان ۱ سالگی