سلام خانما کسی کپسول مغربی استفاده میکنه؟ چجوریه؟؟

۱ پاسخ

ارع قرص رو سوراخ کن بزار تو واژنت یک پدم بزار ک بعدا باز ریخت نریزع جایی
ولی شب موقع خواب بزار

سوال های مرتبط

مامان نعمت خدای مهربان🤍 مامان نعمت خدای مهربان🤍 ۶ ماهگی