ن میگن هرچی دیرتر بهتره
دختر منم هنوز درنیاورده عزیزم دیرتر در بیارن خیلی خوبه
پسر منم یکیش تازه نیش زده اومده بیرون اون یکیم تازه میخاد نیش بزنه هرچی دیرتر بیان بنظرم خوبه بچه ها خیلی اذیت میشن
منم پسرم هنو نداره
دختر من ۱۱ ماهشه هنوز در نیاورده.تا ۱۳ ماه وقت دارن واسه اولین دندون
دختر من ۱۱ ماهگیش درآورد نگران نباش
نه عزیزم دختر من ۱۱ ماهگی دوتا از بالا درآورد
الان ۴ تا داره کلا
تازه دوتا نیش بالا و دوتا نیش پایین زده بیرون
تا یک سالگی وقت هست
تا یکسالگی هم سراغ دارم دندون نداشته
نه دخترمنم نداره از دکتر پرسیدم گفت اشکال نداره فقط مولتی ویتامینشومرتب بده
نه دیر نیست
درمیاره نگران نباش
مشکلی نیست اما دفعات شیر دادنش رو زیاد کن کم کمدر میاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.