در حال حاضر اسنس مشکی ولی صورتیشو بیشتر میپسندم
اسنس مشکی
اسنس مشکی چهارباره میگیرم خیلی خوبه
بِل
البته مدل دیپ رومنس که فوق العاده اس.
بل، رومنس
اسنس.
اسنس مشکی اصل عالیه یعنی سه ساله مرتب همونو میزنم
یورن عالیه
یورن و بل
عالینننننننن
از سال 91 کالیستا بنفش میزنم واقعاااا راضی ام ازش
ایزادورا یا اسنس مشکی
کالیستا
دیپ رومنس عالیه مژه خیلی بلند میشه
اسنس صورتی .من مژه هام سر بارداری ریخت .اگه مژه هات بلنده اسنس جوابه
اسنس مشکی اصلی
اورآل
اسنس صورتی استفاده میکنم خوبه راضیم
اسنس مشکی
ایزادورا نارنجی خیلی قشنگه من راضیم ازش
من قبلا یورن میزدم چند تا داشتم الان اخراشه نمیدونم چی بگیرم
یورن پیدا کردی بگیر عالیه
من اخرین بار دوسال پیش ۵۰۰ گرفتم فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.