نه فقد بچه های ۱۴۰۵ میدن حتی اگ ۳۰ اسفند هم دنیا بیاد نمیدن😐💔
نه.
طبق پیامکی که خودشون فرستادن و صحبتهای سخنگوی دولت فقط متولدین فروردین 1405 به بعد
که قطعا موعدش بشه همه اونا رو هم نخواهند داد و طبق دهک بندی و... تعدادی حذف خواهند شد
والا نوشته به تمام مادران ایرانی دیگ نمیدونم
میگن میدن به همه مادرا که بچه زیر دو سال دارن تا ۲سالگی میدن
بهداشت سوال کنید رفتید بهتر میدونن
نه متاسفانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.