اصفهانیا خوبین

۱۱ پاسخ

من تازه خوابم برده بود که صدا ج ن گ ن د ه شنیدم

صدای بی ص ا ح ا ب ش و شنیدم ح ر و م ی ها باز کجا رو زد اصفهان رو که دیگه جرررر داد دیگه چی شو داره میزنه بی ش ر ف

من فلکه فیض بودم فک کنم پاسگاه رو زد

من نشنیدم کجا رو زدن بی شرفا؟

ما که خوبیم والا اونقدرام ترسناک نیست

من ک‌ نشنیدم هیچی

این اصفهان چی داره ول نمکننش

ولیعصر سه راه سیمین منظورمه. چندجا همزمان بوده ظاهرا

اینجا فقط صدا جنگنده میاد ولی انفجار نه هنوز

من سمت ولیعصرم خیلی صدا نزدیک بود

کجا بود؟

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان ماه خدا مامان ماه خدا ۲ سالگی
مامان ماه خدا مامان ماه خدا ۲ سالگی
مامان ماه خدا مامان ماه خدا ۲ سالگی
مامان ماه خدا مامان ماه خدا ۲ سالگی
مامان ماه خدا مامان ماه خدا ۲ سالگی
مامان omide zendegim مامان omide zendegim ۲ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۳ سالگی
مامان 🩷🩵🩷🩵🩷🩵 مامان 🩷🩵🩷🩵🩷🩵 ۲ سالگی