من تازه خوابم برده بود که صدا ج ن گ ن د ه شنیدم
صدای بی ص ا ح ا ب ش و شنیدم ح ر و م ی ها باز کجا رو زد اصفهان رو که دیگه جرررر داد دیگه چی شو داره میزنه بی ش ر ف
من فلکه فیض بودم فک کنم پاسگاه رو زد
من نشنیدم کجا رو زدن بی شرفا؟
ما که خوبیم والا اونقدرام ترسناک نیست
من ک نشنیدم هیچی
این اصفهان چی داره ول نمکننش
ولیعصر سه راه سیمین منظورمه. چندجا همزمان بوده ظاهرا
اینجا فقط صدا جنگنده میاد ولی انفجار نه هنوز
من سمت ولیعصرم خیلی صدا نزدیک بود
کجا بود؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.