اصفهانیا حالتون چطوره؟

۶ پاسخ

بخدا تموم غصه ما شماها شدین هروقت گهواره رو باز میکنم قلبم درد میگیره 😔

امروز تک میزنه ولی پیروز صبح کل اصفهان شهر زد

بی پدر انقد چرخید من فقط دویدم پسرمو بغل کردم رفتم دم در حمام
کمربندی رو زد

صداش اومدولی خوبه نزد

خیلی بدددد سکته رو دارم میزنمم بچه ام کنارم فقط دارم دعا خدا خدا میکنم

خیلی صدا میاد . نزدیییییک

سوال های مرتبط

مامان ماه خدا مامان ماه خدا ۲ سالگی
مامان ماه خدا مامان ماه خدا ۲ سالگی
مامان ماه خدا مامان ماه خدا ۲ سالگی
مامان ماه خدا مامان ماه خدا ۲ سالگی
مامان ماه خدا مامان ماه خدا ۲ سالگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۳ سالگی
مامان ماه خدا مامان ماه خدا ۲ سالگی
مامان سامیار👼👶 مامان سامیار👼👶 ۳ سالگی