بچه های کرج حالتون چطوره؟ من که مردم دیشب

۷ پاسخ

واااااااااای خیلی بد بود، میگفتن که پارک چمران رو زدن، چون صدا به خونه‌ی ما خیلی نزدیک بود کل خونمون لرزید،

تهرانم دیشب ترکوند

دیشب زیاد زدن؟

خیلی افتضاح بود واقعا در خونمون داشت از جاش در میمومد انگار جنگنده بالای ساختمان ما بود انقدر صداش نزدیک بود خیلی ترسیدم

پس چرا چیزی نمیگن
مگه زندانی هستیم
درسته شهر من امنه
ولی دلم میخواد از بقیه شهرا خبر داشته باشم

بدترین شب بود چه سری قبل جه این سری همچین شبی نداشتیم

چرا مگ دیشب چقد زد

سوال های مرتبط

مامان امیرمهدی مامان امیرمهدی ۲ سالگی
مامان ماه خدا مامان ماه خدا ۲ سالگی
مامان ماه خدا مامان ماه خدا ۲ سالگی
مامان پسرکم مامان پسرکم ۲ سالگی
مامان پسرکم مامان پسرکم ۳ سالگی