#فرزند پروری
#شیرخشک
دیشب ساعت ۴ و ۵ نصف شب کجای کرج رو زدن

۴ پاسخ

نمیدونم(:

یجاش ک فردیس بوده

منم صداشو شنیدم خیلی بد بود

ما نزدیک انبار نفتیم دورتا دورمون و زدن انگار بغل گوشمون بود بمب بارون کردن

عه کجای کرج بود

سوال های مرتبط

مامان آریانا💕🧚‍♀️ مامان آریانا💕🧚‍♀️ ۲ سالگی
مامان آریانا💕🧚‍♀️ مامان آریانا💕🧚‍♀️ ۲ سالگی