وایییی کرج رو دوباره زدن
#فرزند پروری
#پوشک

۹ پاسخ

گفتن ساکته که ؟؟😔😔

تهران هم شروع شد

وای کجا روزد دوباره من نشنیدم

کجارو زدن؟

آره

عه من نشنیدم کجا

ما تو‌ماشینیم نفهمیدم صداش بد بود؟

کجا رو زد متوجه شدی ؟

آره خدا لعنت کنه دو روز راحت بودیم

سوال های مرتبط

مامان آریانا💕🧚‍♀️ مامان آریانا💕🧚‍♀️ ۲ سالگی
مامان آریانا💕🧚‍♀️ مامان آریانا💕🧚‍♀️ ۲ سالگی
مامان خوشمزه هام 🍭🍯 مامان خوشمزه هام 🍭🍯 ۲ سالگی