۹ پاسخ

حق با شوهرت ب شما هیچ ربطی ندارع یاد بگیرم ت زندگی کسی دخالت نکنیم

نه واقعا ارتباطی نداره اگه سروصدا نمیکنن مزاحمتی نداره بیخیال

چقدشوهرت مث شوهر منه🤐
ولی خب راست میگه اگه مزاحمتی نداشتن واست و چیزی ندیدی چرا خودتو توی دردسر میندازی

آره
چون بلاخره بحث امنیت ساختمون در میون
وقتی هرکس رو بیاره طرف حتی از در بره بیرون یادش بره در ساختمون رو ببنده دزد میاد
یا دزدی چیزی کنه کی مسئول ؟!؟

اگه مزاحمت ندارن دخالت نکنین بهتره

اگه برای شما وهمسایه ها مزاحمت داره بله باید رسیدگی بشه.

منم میگم حق باشوهرته خودتو قاطی نکن

ینی مرده زن میاره؟ یازنه مردمیاره نفهمیدم

به رفت و آمدش چیکار دارین تا وقتی مزاحمتی و آسیبی به شما نمیرسونه دخالت نباید کنید مگر غیر این باشه

سوال های مرتبط

مامان تیام و سام مامان تیام و سام ۳ سالگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۲ سالگی
مامان هاوُش مامان هاوُش ۳ سالگی