اصفهانیا حالتون چطوره

۲ پاسخ

سمت سپاهان شهر و بهارستان خیلی زده

وای دیشب حدود ۱۲و نیم از صداش یخ کردم اما صدای انفجار نشنیدم
بعدش خابم برد دیگه چیزی متوجه نشدم

سوال های مرتبط

مامان ماه خدا مامان ماه خدا ۲ سالگی
مامان ماه خدا مامان ماه خدا ۲ سالگی
مامان ماه خدا مامان ماه خدا ۲ سالگی
مامان ماه خدا مامان ماه خدا ۲ سالگی
مامان ماه خدا مامان ماه خدا ۲ سالگی
مامان ماه خدا مامان ماه خدا ۲ سالگی
مامان سامیار👼👶 مامان سامیار👼👶 ۳ سالگی